Топ дизайнер остави Надал само по бельо
Дизайнерът Томи Хилфиджър представи Рафаел Надал като световен посланик за марката за бельо Tommy Hilfiger, Tailored колекцията и новия аромат TH Bold. Тенис събитието се състоя в Брайънт парк, Ню Йорк на 25 август. Носителят на 14 титли от Големия шлем се изправи срещу едни от най-добре облечените опоненти в единствено по рода си тенис състезание със забавен, секси обрат в Ню Йорк. Събитието отбеляза дебюта на новата колекция бельо на Tommy Hilfiger и разкри специално създадената рекламна кампания с участието на тенис иконата.
Надал се изправи в няколко тенис кръга срещу топ модели, включително Шанел Иман, Констанс Яблонски, Хана Давис, Моа Милс, Артър Кулков и Акин Акман, всички облечени в специално създадени облекла от Tommy Hilfiger. Всеки път, когато един отбор отбелязваше точка съперникът му трябваше да премахва по една дреха. В крайна сметка под дрехите се разкриха новите дизайни на мъжко и дамски бельо на Tommy Hilfiger. Надал победи в три поредни мача. Актрисата Джейн Линч и Лейк Бел бяха водещи на събитието от мястото, предназначено за съдията.
„Ние обновихме нашата колекция за мъжко облекло с модерна, спортна и дръзка визия и Надал е най-подходящ да бъде световен посланик на марката в тази нова посока“, споделя дизайнерът Томи Хилфигър.
„Харесва ми, че това събитие събира в едно модата и спорта посредством запазената марка на Томи, а именно неочакваният обрат. Това беше перфектният начин да отбележа партньорството си с Томи Хилфиджър“, каза Рафаел Надал.
Рекламната кампания бе представена малко след полунощ на 25 август чрез социалните медийни канали на марката. Кадрите от кампанията, както и видеото са заснети в родния град на Надал в Майорка, Испания.
Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!
Категория: Мастърс
Място на провеждане: Маями, САЩ
Настилка: Твърда
Награден фонд: $10,404,205
Official Website | Livescore